دکوراسیون ایرانی

۱ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۳
آبان

 

 برند عینک آفتابی ری ‌بن

بنابر بررسی‌های سایت‌های مختلف نظرسنجی محصولات، بسیاری از خریداران از انواع عینک‌های ری‌بن، راضی هستند و نسبت به کیفیت عالی، متناسب بودن عینک‌ها و همینطور وضوح و شفافیت شیشه‌های عینک‌های ری‌بن نظر خوبی دارند.

اما برخی دیگر از خریداران، از خرید خود راضی نیستند و معتقدند، کیفیت برخی از برندهای دیگر، به مراتب بهتر از عینک ری‌بن است. در هر حال اگر بخواهیم به این برند، ستاره بدهیم، بنابر نظر مشتری‌ها می‌توان به آن ۴ از ۵ ستاره داد.

۶. عینک پرسول (Persol)

پرسول نام برند تجاری عینک است که توسط شرکتی ایتالیایی تولید می‌شود. این شرکت قدمتی ۱۲ ساله دارد و یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های عینک‌سازی در دنیاست. در ابتدا این شرکت فقط برای خلبان‌ها و رانندگان مسابقات اتومبیلرانی، عینک می‌ساخت، اما در حال حاضر در زمینه تولید بهترین عینک‌های آفتابی بادوام،‌ به ویژه ورزشی، شهرت جهانی پیدا کرده است.

شرکت پرسول با گذشت بیش از ۱۰۰ سال از شروع فعالیتش، نه تنها به اصل خود وفادار باقی مانده، بلکه صاحب طراحی‌های مد روز عینک‌های آفتابی هم است. در تولید عینک‌های آفتابی پرسول، از موادی استفاده می‌شود که دید واضح و مراقبت از چشم‌ها در برابر نور خورشید را تضمین کند. طرح‌ها و مدل‌های مختلفی از عینک پرسول وجود دارد که می‌توان از میان آن، مناسب‌ترین را انتخاب کرد. از این طرح‌ها می‌توان به کامبو اولوشن «Combo Evolution»، متال کپسول «Metal Capsule» و… اشاره کرد.